Cele mai bune 3 sfaturi pentru curățarea biroului dvs.

ConexClean > Blog > Cele mai bune 3 sfaturi pentru curățarea biroului dvs.

Ordinea și igiena sunt concepte fundamentale care vorbesc de la sine despre o bună organizare a afacerilor atunci când vine vorba de menținerea celei mai bune imagini profesionale, astfel că realizarea curățeniei în birourilor este un punct esențial în întreținerea echipamentelor.

Rețimeți și aplicați aceste sfaturi utile care vă vor ajuta să mențineți curățenia și imaginea în toate tipurile de afaceri!

Când trebuie făcută curățenie în birou

Orice loc de muncă, indiferent cât de mic e, trebuie verificat aproape zilnic pentru a arăta bine, deci printre sarcinile zilnice de curățenie trebuie să se regăsească cel puțin următoarele:

Curățenie de întreținere zilnică

-Aerisiți suficient biroul pentru a reînnoi calitatea aerului.

-Goliți recipientele de gunoi și depozitați pungile de gunoi în containerele stradale.

-Schimbați sau aspirați pardoseala în funcție de natura sa.

– Curățați și dezinfectați toaletele.

– Faceți ordine și curățați mesele de lucru, ștergând praful de pe scaune, rafturi și obiecte decorative.

Un alt aspect esențial în curățarea unui birou, pe lângă efectuarea rutinelor obișnuite, este de a face o examinare vizuală a tuturor elementelor pentru a elimina eventuale pete posibile, urme sau murdărie din locuri specifice, fără ca aceasta să presupună o curățare generală a suprafețelor.

Curățarea ferestrelor

Pe de altă parte, curățarea ferestrelor este un punct cheie pe care trebuie să îl respectați destul de frecvent dacă vreți să aveți un birou cu aspect frumos, deci trebuie să faceți cel puțin o dată pe săptămână sau la fiecare zece zile curățenie, ținând cont și de vreme.

Pentru ca această sarcină să fie mai eficientă în ceea ce privește rezultatele și timpul utilizat în mod obișnuit, firmele de curățenie dispun de personal specializat în manipularea instrumentelor și produselor necesare pentru ștergerea geamurilor.

Curățenie generală în birouri

Printre sarcinile care se desfășoară în profunzime, care coincid cu schimbările de sezon sau de vacanță, se numără curățarea mochetelor, a tapițeriei, a covoarelor, a jaluzelelor, a pereților și a plafoanelor, moment în care fiecare firmă care oferă servicii de curățenie birouri folosește mașini speciale pentru executarea aceste sarcini.

În plus, pentru a nu întrerupe activitatea de birou atunci când se face curățenie și pentru ca totul să fie impecabil la începutul fiecărei zile, este mai bine să stabiliți programe de curățenie pe timp de noapte sau care să nu coincidă cu cele ale angajaților și ale vizitatorilor, astfel încât sarcinile să poată fi efectuate în mod continuu și fără întreruperi.

Este important să se stabilească orare de lucru în afara orelor de program, profitând de pauza de la jumătatea zilei, de sfârșitul zilei sau stabilind un program de curățenie înainte de a începe din nou munca.

Acest detaliu este luat în calcul de firmele de curățenie, pentru a reduce costurile de timp utilizate și pentru ca echipamentele în birou să aibă un aspect frumos în fiecare dimineață. De asemenea, se evită posibilele interferențe legate de confidențialitatea unor activități sau întâlniri.

Alegerea personalului care se ocupă curățenie

Alegerea firme de curățenie potrivite este o chestiune extrem de importantă, din diverse motive, deci este indicat să nu aveți încredere în oricine, deoarece firma de curățenie la care vreți să apelați trebuie să dispună de personal instruit în curățarea suprafețelor delicate, cum ar fi tapițerii din piele, tablouri și alte obiecte de valoare.

Pe de altă parte, este necesar să știe cum să efectueze corect curățarea echipamentului informatic și să mute documentația astfel încât totul să rămână la fel după efectuarea curățeniei.

Confidențialitatea în birouri este un alt aspect fundamental, din acest motiv este necesar să vă bazați pe profesioniștii în domeniul curățeniei, instruiți în domeniul protecției datelor, având garanția că vă veți bucura de serviciile unei firme de curățenie cu experiență în domeniu.

Prin urmare, cea mai bună soluție pentru dvs. este Conex, o firmă de curățenie profesională din București, care oferă servicii de curățenie birouri dintre cele mai performante. Odată ce veți apela la serviciile specialiștilor de la Conex Clean veți avea parte de:

-aspirare mochetă și pardoselile, curățarea petelor apărute accidental

-spălarea și degresarea pardoselilor dure (gresie, marmură, granit, PVC)

-îndepartarea resturilor, gumei de mestecat și etichetelor lipite de pardoseli

-ștergerea prafului de pe mobilierul de birou

-curățarea aparaturii de birou

-spălarea și dezinfectarea grupurilor sanitare etc.

Conex Clean face curățenie exemplară chiar și atunci când nimeni nu se uită, prin urmare, este soluția perfectă pentru oricine dorește calitate înainte de toate.