People management - cum selectam noi personalul de curatenie si cum facem training

Angajatii pe care ii avem sunt cel mai mare atuu al nostru. Performanta si atitudinea lor poate duce la succesul sau esecul afacerii noastre. Cea mai dificila parte din fisa postului unui manager este managementul oamenilor (people management). Managerul trebuie sa conduca, sa motiveze, sa instruiasca, sa inspire si sa incurajeze. Pe de alta parte, managerul este, de asemenea, responsabil pentru angajarea, concedierea, disciplinarea, instruirea si evaluarea angajatilor. Aceste functii par a fi in contradictie, insa un manager de succes poate integra atat aspectele pozitive, cat si negative ale acestor sarcini, pentru a crea o forta de munca pozitiva si productiva.

intr-o companie, un manager trebuie sa se concentreze atat pe angajarea oamenilor potriviti, cat si pe obtinerea celor mai bune rezultate de la aceste persoane. Personalul nou trebuie sa ofere companiei tot ceea ce are mai bun, astfel incat sa contribuie la dezvoltarea companiei si la satisfacerea nevoilor acesteia si implicit a clientilor. Compania trebuie sa aiba in vedere modul in care un angajat nou poate fi folosit la maximum. Folosirea la maximum a unui angajat indica faptul ca acea firma dispune de politici si practici consecvente care ofera oamenilor instruirea si dezvoltarea corespunzatoare. Angajatii sunt implicati ca "parteneri" in afaceri.

Gasirea unui personal bun si motivarea acestuia pentru a ramane in companie sunt unele dintre cele mai mari provocari in industria de curatenie profesionala.

 

Cum selecteaza Conex Clean personalul de curatenie si cum face training

Atunci cand selectam personalul de curatenie exista cateva caracterstici pe ne dorim ca viitorii nostri angajati sa le aiba:

 

Experienta in curatenie

Desi personalul nostru beneficiaza de multiple ore de training pentru a presta servicii de calitate, rapid si eficient, atunci cand selectam personalul de curatenie ne dorim ca acesta sa aiba un minim de experienta in curatenie si sa-si doreasca sa faca cariera in acest domeniu. Datorita experientei pe care au ei stiu la ce sa se astepte, stiu ca trebuie sa munceasca cu drag si spor pentru satisfacerea clientilor si stiu deja ca le place curatenia.

 

Independent, auto-motivat si harnic

Personalul de curatenie trebuie sa fie independent si auto-motivat. Viitorii angajati trebuie sa fie capabili sa lucreze atat in echipa, cat si singuri. Acestia trebuie sa fie capabili sa lucreze fara a fi supravegheati de cineva. Este foarte important sa fie constinciosi si responsabili in tot ceea ce fac.

De asemenea, trebuie sa fie capabili sa depuna efort fizic, deoarece aceasta slujba este destul de dificila din punct de vedere fizic.

Prietenos

O caracteristica importanta a personalului de curatenie este comunicativitatea. Angajatii trebuie sa fie comunicativi si prietenosi cu clientii, deoarece adesea vor comunica cu acestia in numele companiei. In multe privinte, personalul in curatenie este imaginea companiei noastre - pentru clientii nostri, ei reprezinta compania. Este esential sa faca o impresie buna.

 

Loial fata de companiei si clienti

In fiecare clipa, prin tot ceea ce face, personalul de curatenie trebuie sa fie loial companiei si clientilor acesteia. De asemenea, trebuie sa dovedeasca in orice clipa ca este pregatit si isi doreste sa ajute clientii.

Daca cei care doresc sa lucreze la Conex Clean dau dovada de toate aceste caracteristici vor beneficia de ore intense de training pentru a oferi servicii de cea mai buna calitate, deoarece calitatea este lucrul pe care noi punem accent. Pentru Conex Clean calitatea inseamna sa faci lucrurile bine chiar si atunci cand nimeni nu se uita.

Asadar, atunci cand fac training, cei de la Conex Clean tin cont de urmatoarele aspecte:

-Descoperirea modului in care oamenii invata mai bine

- Stimularea si utilizarea jocurilor de rol

- Crearea unui model de rol puternic

- Identificarea unor multiple oportunitati de instruire

-Utilizarea unor situatii reale de viata in procesul de instruire

-Anticiparea intrebarilor

-Cererea de feedback

Toate aceste aspecte care fac parte din training contribuie la pregatirea eficienta a personalului in curatenie, care este capabil sa isi desfasoare activitatea cat mai bine posibil si rapid, astfel incat sa satisfaca nevoile clientilor.

Conex Clean se ocupa permanent de selectarea si instruirea angajatilor sai, pentru ca astia sa fie capabili sa ofere servicii de cea mai buna calitate, fiindca nimic nu este mai important pentru dezvoltarea unui afaceri decat un client multumit.

Cu cat clientul este mai multumit, cu atat el va apela la serviciile unei firme sau va recomanda aceste servicii si altora.