Cum trebuie curatat corect un birou

O companie trebuie sa fie bine organizata, dezinfectata si complet curata. Din acest motiv, este important sa alegeti cele mai bune produse de curatenie pentru birou. Crearea unei armonii in mediul nostru de lucru va contribui intotdeauna la o buna organizare a muncii.

La locul de munca ne petrecem cea mai mare parte a zilei, deci nu este surprinzator faptul ca masurile de igiena sunt luate foarte serios pentru a preveni raspandirea virusilor si a alergiilor. In plus, s-a demonstrat ca afecteaza aspectele legate de productivitate si motivatia profesionala.

Ce trebuie sa aveti in vedere cand faceti curatenie in birou

Cel mai important lucru pentru a avea grija de toate facilitatile din biroul vostru este sa faceti curatenie periodic. Unele parti vor avea nevoie de ingrijire saptamanala si altele lunare sau chiar anuale.

Totul depinde de gradul de utilizare a spatiului, de numarul de angajati, de orele de munca sau de eventualele neajunsuri care ar putea aparea in fiecare zi in cadrul companiei.

Indepartarea deseurilor si a resturilor

Este foarte importanta mentinerea zilnica a acestui aspect. Trebuie eliminate toate deseurile ramase in birou la sfarsitul zilei. Aceasta este o operatiune de baza. Mai ales daca exista gunoi care genereaza mirosuri sau poate deveni poluant.

Pentru aceasta, este foarte important sa alegeti niste saci de gunoi adecvati pentru a evita mirosurile neplacute si, de asemenea, trebuie sa fie rezistenti astfel incat sa nu se rupa iar gunoiul sa se imprastie pe podea.

Curatarea tuturor suprafetelor si a prafului

Aici putem include peretii, muchiile, cablurile, praful de pe mese sau scaune. Practic, trebuie sa curatati toate elementele la care aveti acces si pe care le vedeti. In fiecare zona sau element veti folosi un anumit tip de produs. Important este sa fie de buna calitate si sa dezinfecteze cat mai bine.

Acestea necesita o curatare profunda cu produse adecvate. Bacteriile si focarele de infectie apar mai ales in aceste zone. Acordati mare atentie acestor spatii.

Dezinfectarea echipamentelor

Persoanele care lucreaza intr-o companie adesea impart materiale de birou, cum ar fi telefoane sau computere. Utilizarea zilnica a elementelor electronice necesita dezinfectarea obiectelor in orice moment.

Daca nu sunt curatate pot contribui la raspandirea virusilor si a infectiilor care fac imposibila desfasurarea corespunzatoare a activitatii. Racelile si afectiunile respiratorii se raspandesc pe cale orala. Trebuie sa avem in vedere urmatorul fapt: castile pentru telefon sunt foarte aproape de gura noastra, riscul de infectie fiind mai mare.

Covoare sau mochete: un focar de mizerie

Deja foarte putine companii utilizeaza covoare sau mochete la locul de munca. Desi este adevarat ca ele ofera mai multa caldura mediului, ele sunt cu adevarat dificil de curatat si se murdaresc cu usurinta. Daca biroul vostru dispune de covoare sau mochete, acordati atentie mizeriei, prafului si bacteriilor acumulate de acestea.

Pot fi curatate zilnic sau de doua ori pe saptamana cu un aspirator, dar de fiecare data, ar trebui sa apelati la o firma de curatenie profesionala din Bucuresti,specializata in curatenie birouri. De exemplu, puteti apela la Conex Clean care va poate ajuta sa curatati mocheta, sa eliminati deseurile etc. Specialistii Conex Clean ofera servicii de cea mai buna calitate.

Sticla ferestrelor este, de asemenea, importanta

Ferestrele nu necesita o ingrijire speciala, dar curatarea sticlei lor este un alt aspect ce trebuie avut in vedere. Va depinde foarte mult de conditiile climatice. Nu puteti lasa mizeria din exterior sa va impiedice sa vedeti prin ferestre.

Exista o multime de tehnici care va vor ajuta sa curatati impecabil ferestrele, dar cel mai bine este sa va bazati pe experienta profesionistilor din domeniul curateniei. Ei vor folosi metodele si produsele potrivite pentru fiecare tip de ferestre.

De ce curatarea biroului este importanta

imbunatatirea productivitatii

Acesta este unul dintre motivele principale care ne-a determinat sa va dam sfaturile de mai sus. Este evident ca intr-un mediu curat, proaspat si placut puteti lucra mult mai relaxati si confortabil mai mult decat intr-un loc neplacut vederii sau simturilor voastre.

Biroul este imaginea firmei voastre

De multe ori veti avea intalniri cu clienti vechi sau clienti potentiali la birou. Ordinea, curatenia si chiar mirosul sunt factori care intervin in impresia pe care si-o poate face o persoana interesata de serviciile firmei voastre.

Prin urmare, trebuie sa evitati medii de lucru neplacute, foarte murdare, deoarece puteti face o impresie proasta celor care va viziteaza si asta poate duce la scaderea productivitatii. Biroul este cartea voastra de vizita, iar Conex Clean este solutii unei curatenii impecabile.