Cele mai bune 3 sfaturi pentru curatarea biroului dvs.

Ordinea si igiena sunt concepte fundamentale care vorbesc de la sine despre o buna organizare a afacerilor atunci cand vine vorba de mentinerea celei mai bune imagini profesionale, astfel ca realizarea curateniei in birourilor este un punct esential in intretinerea echipamentelor.

Retimeti si aplicati aceste sfaturi utile care va vor ajuta sa mentineti curatenia si imaginea in toate tipurile de afaceri!

Cand trebuie facuta curatenie in birou

Orice loc de munca, indiferent cat de mic e, trebuie verificat aproape zilnic pentru a arata bine, deci printre sarcinile zilnice de curatenie trebuie sa se regaseasca cel putin urmatoarele:

Curatenie de intretinere zilnica

-Aerisiti suficient biroul pentru a reinnoi calitatea aerului.

-Goliti recipientele de gunoi si depozitati pungile de gunoi in containerele stradale.

-Schimbati sau aspirati pardoseala in functie de natura sa.

- Curatati si dezinfectati toaletele.

- Faceti ordine si curatati mesele de lucru, stergand praful de pe scaune, rafturi si obiecte decorative.

Un alt aspect esential in curatarea unui birou, pe langa efectuarea rutinelor obisnuite, este de a face o examinare vizuala a tuturor elementelor pentru a elimina eventuale pete posibile, urme sau murdarie din locuri specifice, fara ca aceasta sa presupuna o curatare generala a suprafetelor.

Curatarea ferestrelor

Pe de alta parte, curatarea ferestrelor este un punct cheie pe care trebuie sa il respectati destul de frecvent daca vreti sa aveti un birou cu aspect frumos, deci trebuie sa faceti cel putin o data pe saptamana sau la fiecare zece zile curatenie, tinand cont si de vreme.

Pentru ca aceasta sarcina sa fie mai eficienta in ceea ce priveste rezultatele si timpul utilizat in mod obisnuit, firmele de curatenie dispun de personal specializat in manipularea instrumentelor si produselor necesare pentru stergerea geamurilor.

Curatenie generala in birouri

Printre sarcinile care se desfasoara in profunzime, care coincid cu schimbarile de sezon sau de vacanta, se numara curatarea mochetelor, a tapiteriei, a covoarelor, a jaluzelelor, a peretilor si a plafoanelor, moment in care fiecare firma care ofera servicii de curatenie birouri foloseste masini speciale pentru executarea aceste sarcini.

in plus, pentru a nu intrerupe activitatea de birou atunci cand se face curatenie si pentru ca totul sa fie impecabil la inceputul fiecarei zile, este mai bine sa stabiliti programe de curatenie pe timp de noapte sau care sa nu coincida cu cele ale angajatilor si ale vizitatorilor, astfel incat sarcinile sa poata fi efectuate in mod continuu si fara intreruperi.

Este important sa se stabileasca orare de lucru in afara orelor de program, profitand de pauza de la jumatatea zilei, de sfarsitul zilei sau stabilind un program de curatenie inainte de a incepe din nou munca.

Acest detaliu este luat in calcul de firmele de curatenie, pentru a reduce costurile de timp utilizate si pentru ca echipamentele in birou sa aiba un aspect frumos in fiecare dimineata. De asemenea, se evita posibilele interferente legate de confidentialitatea unor activitati sau intalniri.

Alegerea personalului care se ocupa curatenie

Alegerea firme de curatenie potrivite este o chestiune extrem de importanta, din diverse motive, deci este indicat sa nu aveti incredere in oricine, deoarece firma de curatenie la care vreti sa apelati trebuie sa dispuna de personal instruit in curatarea suprafetelor delicate, cum ar fi tapiterii din piele, tablouri si alte obiecte de valoare.

Pe de alta parte, este necesar sa stie cum sa efectueze corect curatarea echipamentului informatic si sa mute documentatia astfel incat totul sa ramana la fel dupa efectuarea curateniei.

Confidentialitatea in birouri este un alt aspect fundamental, din acest motiv este necesar sa va bazati pe profesionistii in domeniul curateniei, instruiti in domeniul protectiei datelor, avand garantia ca va veti bucura de serviciile unei firme de curatenie cu experienta in domeniu.

Prin urmare, cea mai buna solutie pentru dvs. este Conex, o firma de curatenie profesionala din Bucuresti, care ofera servicii de curatenie birouri dintre cele mai performante. Odata ce veti apela la serviciile specialistilor de la Conex Clean veti avea parte de:

-aspirare mocheta si pardoselile, curatarea petelor aparute accidental.

-spalarea si degresarea pardoselilor dure (gresie, marmura, granit, PVC).

-indepartarea resturilor, gumei de mestecat si etichetelor lipite de pardoseli.

-stergerea prafului de pe mobilierul de birou.

-curatarea aparaturii de birou.

-spalarea si dezinfectarea grupurilor sanitare etc.

Conex Clean face curatenie exemplara chiar si atunci cand nimeni nu se uita, prin urmare, este solutia perfecta pentru oricine doreste calitate inainte de toate.